БІБЛОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ЗАПРОШУЄ!
Невід’ємною складовою науково-освітянського та
інформаційного простору є бібліотечно-інформаційні центр, який накопичує,
зберігає і поширює знання, що зафіксовані у друкованих та інших носіях
інформації. Саме БІЦ є найважливішою творчою лабораторією, саме від її ресурсів
і послуг залежить якість та зміст навчально-виховної роботи.
Однією з ланок роботи в нашому
БІЦ є інтернет - центр для учнів, які мають можливість користуватися
мультимедійними технологіями, а саме користування послугами Інтернет, друг на
принтері, запис інформації на електронні носії, сканування, відправлення або
одержання інформації електронною поштою,
- а також дізнатися багато цікавого з різноманітних тем. Для
учнів та викладачів
забезпечено постійний безлімітний доступ до глобальної інформаційної мережі
Інтернет.
Впроваджуючи сучасні види інформування та оптимізації процесу
обслуговування користувачів, постійно оформлюються книжково - ілюстративні
виставки, тематичні та оглядові полиці. Серед них із питань літератури та
мови: «Нові надходження літератури»;
«Тим, хто цінує та поважає книгу»;
«Літературні портрети»; «Про все цікаве
на планеті читай в журналі та газеті»; «Рідна мова – мова колискова». Про політичні
події: «Могутні масиви народного духу і сил»; «Соборність України: від ідеї до
сьогодення». Мистецтво: «Чарівне коло українського народного танцю». До Дня
Перемоги: «Їх подвиги ввійшли в безсмертя…»; Із питань духовності: «Христос
воскрес – воскресне Україна». Сезонні виставки та багато інших. Популярною
серед старшокласників була постійно діюча інформаційно-тематична полиця
«Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання» та виставка – екскурс
«Майбутньому студенту».
Пріоритетним напрямком виховання
дітей та молоді в національній системі освіти є патріотичне виховання. На рівні
із системою освіти велика роль у процесі формування ідеології патріотизму у
молодого покоління належить саме вивченню краєзнавства. БІЦ нашого
закладу співпрацюючи разом з учнями та викладачами навчальних предметів, таких
як історія, українська література і художня культура розробили проект з цієї
галузі. Поглибленню знань, умінь і навичок учнів, розвитку їх здібностей і
пізнавальної активності, вихованню любові до Батьківщини ми намагаюся досягти
через дослідження рідного краю.
Проект називається «Історія в кожному імені міста»,
метою якого було надання учням знань з краєзнавства: розвинути навички аналізу
краєзнавчих фактів, вміння виділяти головне, формування навичок пошукової та
науково-дослідницької роботи з джерелами літературно-краєзнавчої інформації, розвивати
творчий потенціал школярів, здатності
самостійно здобувати знання, творчо мислити, пробудження національної
свідомості, виховання патріотизму, естетичного сприйняття дійсності.
Щоб реалізувати проект учні отримали можливість
самостійно проводити дослідження так як фактично знову відкривають уже знайомі
факти і події минулого за допомогою матеріалів музеїв, науково-популярної
літератури, періодичних видань, ресурсів Інтернету. Старшокласники, проводячи
велику дослідницьку роботу, залучаючи багато матеріалів, з великим інтересом
ставляться до оформлення своїх творчих робіт. Матеріали даного проекту зібрані
в електронному порт фоліо, та розміщені на постійно діючий виставці «Немає кращої
землі, ніж та, що зветься рідним краєм» у бібліотечно-інформаційному центрі
нашого закладу. Був створений анотований рекомендаційний список літератури
«Подорож по рідному краю».
У гімназії склалась чітка система шкільних
традиційних свят – День знань, День вчителя, Осінній вернісаж, новорічні свята,
свято всіх закоханих, Шевченківські дні, День матері, День Перемоги, предметні
тижні та інші. До всіх свят та подій у бібліотечно-інформаційному центрі постійно оформлюються книжкові виставки та
тематичні полиці.
Особлива увага приділяється спільній роботі БІЦ та педагогічного
колективу щодо збереження фонду підручників, а саме:
- робота з ліквідації заборгованості підручників;
- перспективне замовлення підручників за планами видавництв;
- організація видачі підручників учням та класним керівникам;
- перевірка стану підручників;
- масові та індивідуальні заходи щодо виховання бережливого ставлення до підручників.
Усі учні гімназії вільно
орієнтуються у книжковому фонді бібліотеки. Вони мають первинні знання про книгу,
бібліографію, БІЦ: від загального ознайомлення з бібліотекою до знання змісту
окремих розділів книжкового фонду й вибору книг, використання довідкового
фонду.
Впроваджуючи сучасні види інформування та оптимізуючи
процеси обслуговування користувачів, БІЦ розширяв їхні можливості у сфері
пошуку інформації, забезпечував інформаційні потреби, розвиваючи пізнавальні
процеси. Це підносить авторитет БІЦ як інформаційного, освітнього та
культурного центру.
Немає коментарів:
Дописати коментар