пʼятниця, 26 серпня 2022 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

 

Рекомендаційний бібліографічний список
газетно-журнальних статей


          Війна — надзвичайно складний час для усіх, а діти потерпають від неї найбільше. У цих обставинах школа може стати своєрідним осередком, що об’єднуватиме учнів та вчителів як громади, так і дітей та педагогів, які вимушені були покинути свої домівки. 
        Разом з тим роль школи під час війни значно більша, ніж освітня. Спілкування дітей між собою допоможе їм відволіктися від трагічних подій, а дітям-переселенцям дасть можливість легше адаптуватися до нових умов життя, доєднатися до спільноти,
поспілкуватися.
       Керівники закладів освіти та педагоги України тримають свій освітній фронт,
продовжуючи працювати у важких умовах війни, формують унікальний педагогічний досвід, переосмислюють роль освіти, її ціннісні складники та беруть на себе новий рівень
відповідальності.
       Освітній процес у котре зазнає змін. У першу чергу більш актуальними стають питання безпечного простору та освітнього середовища для перебування учнів і працівників.
   З огляду на зазначене пропонуємо рекомендаційний бібліографічний список літератури до нового навчального року, який допоможе у створенні в закладах освіти безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану: Список






Немає коментарів:

Дописати коментар